torsdag 5 april 2018

Vårkläder som jag gillar.

 Blus med krås finns hos Ginatricot som passade till lite korta vida byxor. Tog ett par röda mockaboots till.
 Kappa i rosa mjuk mocka, så skön och passar bra till vårens kläder. Väska köpt i Tyskland.
 Pösbyxor till en lång tunika i väldigt mjukt och skönt material.
 Mönstrade pösbyxor med en tunika som är köpt för några år sedan på Öland.
 Snygg vårklädsel, matchar med en röd kappa, som jag inte fick med på bild.
 Tycker dessa byxor är lite coola med snygg blus och blommiga boots.
 Mjuka byxor och en mocka jacka med korta ärmar. Toppen är också av mjukt material.
 Här har jag mjuka mockabyxor till blommiga boots och spetsblus.
 Kommer inte ihåg var jag köpte dessa men jag plockar fram dom lite då och då.
 En snygg kavaj med detaljer till en omlottblus.

 En sammets kofta/kappa som jag köpte för flera år sedan i Borås. Har sparat den för jag tycker den är så vacker, har lite svårt att komma i den .....
 Vinröda skinnbyxor med en gul blus till. Lite lagom avslappnad stil.
 Tunn kappa med många fina detaljer. Gillar snörningen i ryggen och att den är lite klockformad.

Hoppas nu att man får användning för sina vårkläder, men hoppet finns. Tror nog att solen tittade fram lite grann.   Ha de.....

1 kommentar:

  1. Hej, jag tycker du är duktig att göra saker i keramik och att har du mycket fina saker i ditt hem...jag har en önskan att du skriver var du köpt t.ex julgranskulorna, adventsljusstaken, de vita blomkrukorna...Med vänlig hälsning Anneli

    SvaraRadera